Mă-ntâmpină roua zorilor – The dew of the daybreak welcomes me

Posted on

roumanie

Mă-ntâmpină roua zorilor

Mă-ntâmpină roua zorilor
Două bucăţi de soare
mă prind între ele.
Mătur pământul din ghivecele căzute –
vântul de azi noapte
a răsturnat florile.
Nu era mare lucru.
Un strop de rouă îngheţase
şi se făcuse o mărgea de piatră.
A trebuit s-o caut
fir cu fir de pământ,
planetă cu planetă,
până am ajuns
prinsă între două bucăţi de soare.

grandebretagne

The dew of the daybreak welcomes me

The dew of the daybreak welcomes me.
Two bits of sun
catch me between them.
I sweep the earth
of the broken flower pots –
the wind of last night upset them.
It is just nothing,
but a dew drop had frozen
and turned into a stone bead.
I had to look for it
earth by earth,
planet by planet,
till when I have been caught
between two bits of sun.

Leave a Reply

