Parolă – Password

Posted on

ingerii

roumanie

Parolă

Filtre pasive – înfăţişări comune.
În fiecare zi ne întâlnim cu ele –
parola e diurnă.

Filtre pasive – cunoaştem altele
ce niciodată nu ne-au lăsat să trecem.
O zbatere albastră, un fulguit etern
ne-aruncă înapoi pe mal.

Pe mal
găsim oglinzile din piatră şlefuită.
Ne rupem din fiecare mânecă
şi facem pânze de acoperit,
să nu vedem ce a trecut,
să nu vedem ce a rămas.

*

grandebretagne

Password

The passive air barriers –
run-of-the mill presences.
Everyday we meet with them –
the password is of day-time.

The passive air barriers –
we know others
that never allowed us to pass.
A blue fluttering,
an eternal light snow fall
on the shore throws us again.

On the shore
we find the polished stone mirrors.
We rend a part from our sleeve
to cover the mirrors,
to don’t see the passed ones,
to don’t see the coming ones.

2 responses »

  1. Despina SKELETTI

    Imi place, dar tot nu stiu sa intru si as vrea sa citesc mai mult, mai ales acuma ca am computer nou am si mai multe dificultati pentru ca nu am pe nimeni sa.mi arate, pacat. Azi e mare sarbatoare, ma gandesc in mod deosebit la tine si ma rog. Te sarut Despina

    Reply
    • Draga Despina,

      Iti multumesc.
      Azi am fost la Biserica.Intr-adevar este mare Sarbatoare si la Biserica Marcuta, slujbele sunt ingeresti. Biserica a fost plina. Am primit crengute de nuc si pîine. La noi se mai pastreaza aceste obiceiuri minunate, din neam in neam, din veac in veac.
      Te îmbratisez cu drag,

      Clelia

      Reply

Leave a Reply

