Cele trei porumbiţe – The three doves

Posted on

Inceputul marii

roumanie

Cele trei porumbiţe

Cel mai bun loc este lângă fereastră.
Astfel, toată casa rămâne în dreapta mea,
ca şi cum eu aş putea să o duc
pe umărul drept.
Mă străduiesc să fac loc
şi porumbiţelor care vin la fereastră.
Acolo, între legăturile de carne şi sânge
am deschis un magazin de grăunţe
pentru păsări.
Nu simt nici o greutate.
Doar din când în când cele trei porumbiţe
venind împreună,
apoi numai două,
apoi numai una,
şi într-o dimineaţă, niciuna.
Cel mai bun loc este lângă fereastră.
Astfel, tot cerul rămâne în stânga mea,
ca şi cum eu aş putea să duc,
pe umărul stâng,
mormântul celor trei porumbiţe.

*

grandebretagne

The three doves

The best place is by the window.
Thus, all the house remains
on my right hand side,
as if I should can bear it
on my right shoulder.
I try to make a place also
for the doves.
There, between the flesh and blood bond,
I inaugurated a grains shop for the birds.
I feel no load.
But times to times,
the three doves coming together,
and then, just two of them,
and one day, just one,
and on a morning, no one.
The best place is by the window.
Thus, all the sky is on my left hand side,
as if I should can bear,
on my left shoulder
the grave of the three doves.

One response »

  1. Despina SKELETTI

    In ultimul timp ești foarte inspirata. Bravo. Mi-a placut cea cu vasele de bucătărie. 

    Reply

Leave a Reply

