Marile depresiuni – Intensive depressions

Posted on

Inceputul marii

roumanie

Marile depresiuni

Marile depresiuni
s-au adâncit în ele însele atât de mult!
Am învăţat să le vorbesc
ca unor doamne celebre,
şi chiar să le fac o reverenţă.
Lebăda pe care o port cu mine
mi-a cumpărat şosete, mănuşi,
o haină de iarnă, hârtie de scris
şi-mi dă chiar bani pentru traiul zilnic.
Şi pentru că mă iubeşte cu adevărat,
mă învaţă,
să nu mă supun acestor doamne celebre.

*

grandebretagne

Intensive depressions

The intensive depressions
into themselves have deepened so much!
I speak to them
like to some famous ladies,
and even I bow down to them.
The swan that I carry it with me
has bought me gloves, socks, a top coat,
writing papers, and gives me
money for the daily bread.
And, because it loves me indeed,
it teaches me
not to obey to these famous ladies.

Leave a Reply

